2014年12月25日 星期四

EVA"S KITCHEN之EVA 特製3.6 牛乳布丁

又再一次好耐都無打旅行以外的BLOG了,今次不如就教最近我研製成功既甜品
整完大家都覺得超像大家係SOGO/日式超市買到一間叫做"MILK TXX "既牛奶原味布丁

(我都開始覺得,煮野食同埋畫畫自己係有天份既)

EVA 特製3.6牛乳布丁

材料(6個布丁份量)

3.6牛奶350 ML(即係1+3/4 盒細裝)
糖         35-40g  (如果想食甜,40g岩岩好)
魚膠粉 7g
冷水         15ML  (用作開魚膠粉之用)
淡忌廉 150ML
雲尼拿香油少許
牛奶樽 6個


1) 用水先開魚膠粉,要用不鑄鋼器具開,再座熱水,攪動至膠明狀,備用。
2) 把牛奶加入煲中用小火微熱(但千萬不要煲滾,會老),加入糖,分三次加每次必需攪拌至沒有糖粒,直到全部糖融化,關火
3) 加入淡忌廉攪均再加入魚膠粉水再攪拌至均勻。
4)將雲尼拿香油加入攪勻,再把它們入樽。放進雪櫃二小時即可以食用。

PS:
A)魚膠粉必需要在凍水開,熱水座著,以免起粒。
B)此食譜做出來的布丁是屬於軟而滑(真的像MILK TXX口感)如果想吃硬點,請自行調教魚膠粉份量。
C) 雲尼拿香油和淡忌廉在一般的蛋糕材料店有出售。
D)呢個食譜係我打出來的,所以有點口語化,SORRY。(100毛FANS:係咁架啦,你估我係古代文人咩)

至於好唔好食呢...我只可以說最近4次做出來的成品,全部都比人食哂。仲問我點整...
我先至打呢個食譜分享比大家 。我記得我以前有好多朋友仔都喜歡吃MILK XXX的原味布丁的,大家真的可以一試,簡單又好食,希望大家喜歡EVA"S KITCHEN 的BLOG


成品圖





沒有留言:

張貼留言