2013年4月6日 星期六

沙巴2013 DAY 2 25.3.2013 美人魚島2

到達左美人魚島之後,我地就準備我們各人第一次的水肺潛水體驗了。我們一輪瘋拍之後
就去左換潛水衣同埋著蛙蛙,我地都好緊張又興奮XDDDD
仲要加一條好重,我估計有十磅重既鉛帶上腰,真係好重,我著左之後覺得自己連腳都提唔起@@
好了,之後要行返去認識我們身上的裝備同一些在海中做的手勢,以及一些最基本的潛水知識
包括如何CLEARING MASK同埋CLEARING SNORKEL ,係由RONALD 教我地既

大家等去體驗了。
因為在深海中不能說話,所以只可以用手勢,而學二樣基本CLEARING,是因為MASK入左水(特別係下潛時),要用壓力推出,因為係海中係唔可以除得到
SNORKEL都係同樣道理。
聽落,一頭霧水,應該都係時候去體驗一下,講完就大家一起咩起個幾十公斤裝備再落海實習了
真係好重,好在之後潛水教練之後幫我手拿落去............(他之後問我係唔係學生.........一把年紀仲聽到人地以為我係學生,真係開心)

落到水度,原來我單丁左出黎~之後RONALD就一對一教我了,要係淺水入面試返哂岩岩教既野......他先做一次到我做一次
好在,一次過就做完,跟住就係水度握手當係PASS左,跟住大家都做好之後就出海了,去我地會體驗我們的水肺潛水
好緊張又好興奮,因為我們即將要有第二個考驗





咩住全部器材,反轉落水,呢個動作係好多人係BLOG度重點提到,因為個一下真係要勇氣先落到
所以我在報名的時候一口氣問哂大家都係唔怕水同埋都係唔怕反轉落水先報
以往係遊船河比人由二樓踢落海都唔驚既我都覺得反轉落其實都係一個考驗。


之後RONALD 教練叫我RELAX~去體驗下,唔洗緊張就會無事。
我就係成班人入面第一個落水的人了
真係完全笑唔出.....哈哈..............因為我有少少想睇下點落先,我仲以為佢地會叫阿SO落先

點知第一個係我..........................我笑唔出.......>_<



"EVA, COME ON,DONT BE SHY,YOU CAN,CLOSE YOUR EYE , ONE TWO THREE..."

"WHY ME............................."


我就比人一野連潛水裝備推左個向後反飛左落水了
ANYWAY,好多謝你地拍低左我比人拉同推落水個一刻...WAHAHAHAHAHAH
之後我們就要去第一個潛水點了,RONALD 就叫我,如果有咩不適就記得做手勢
開頭都無咩野一直都落去
點知我一到5-6M...................就開始有耳壓了左耳唔係幾減到壓~~~總括我係潛水不成功既,不過
試左好幾次都唔得....好可惜.......不過係移去其他地方的時候...我見到下面真係好靚呀
最後都上返水啦,不過聽RONALD講呢個問題係可以食一粒藥去解決既
我真係好想考潛水牌......................下次再試過!




好累返到去美人魚島沙灘食LUNCH,食左二啖之後
我........................真係眼訓到.............訓左覺............不知不覺訓著左
當然...我係有起到身,之後去浮潛的(因為我明明係體力無限,過度活躍的女生)
好~出發去浮潛!一落水~CON都跌埋~~BYE BYE~

今次就由JERRY(另一個潛水教練) 帶左我去浮潛,又比左個任務我
去執BLUE STARFISH
"OH!I CAN"T ,MY EAR IS STILL ....."
"HEY EVA,DONT BE SHY,YOU CAN!TRUST ME"


仲除埋我件..........救生衣,OKAY!我深呼吸左一啖整實返我個MASK同SNORKEL
一野就潛左落去拿海星
潛完之後聽到個女人係海中大喊
......
(我既團友全部都以為我,之後我又因為同左JERRY去左一個比較遠的地方,佢地以為我唔見左~~我其實...最多都係大笑)
嚇到我星都跌埋又要去執過....不過好在我都執得返


"EVA ,WELL DONE!!!!!"

哈哈,我真係一個不怕死系列女生。
當然我都有為大家拍下呢個美麗的海洋。已經好努力,因為我水肺潛水係自己都照顧唔到自己,
所以就唔係影左好多。


    合埋左眼=___=








之後玩到唔知幾多點就返左去...
去左食椰子布丁.....YUMMY

THANKS RONALD 帶左我地去食好野!
在車上看見日落


仲約好左RONALD第二日8AM去食魚面.....好好味既榮華餐室(DAMAI PLACE)
夜晚就去左大茄來吃海鮮,個度D人好奇怪,咩都唔講,就咁落單,到到比錢的一刻先知幾$...




食飽飽,周圍行,買左冬甩食


<<美人魚島2 完>>


1 則留言:

  1. 我上年都去左沙巴試玩scuba diving,, 我都平衡唔到耳壓所以潛唔到落去,, 不過其實係水面浮潛都可以睇到好底
    [版主回覆04/07/2013 18:22:44]係呀~因為D水好清好清~我都有睇你個BLOG ~相片好美麗呀
    聽教練講可以坐一粒藥會無事,我而家都搵緊~你之前去美人魚島D相好靚呀~我去之前都有睇你的介紹!

    回覆刪除