2014年5月11日 星期日

EVA"S KITCHEN 第一篇-紅酒燜牛肋條

其實除左去旅行,我都會煮下野食的。
今日COOKING VAVA就分享我既第一篇煮飯BLOG,希望我會努力打係度同大家分享我的食譜吧!

今日做了紅酒燜牛肋條,因為個日買左二支酒,細細支,飲酒呢..我就已經努力唔飲左差不多二年了.............不過用酒黎煮食呢...就未試過。

材料

牛肋條(新鮮/急凍) 1000克
洋蔥 一個
紅蔥頭 二粒
蒜頭 半個
紅蘿白 一條
蕃茄(細) 二個
ROSEMARY (百里香) 適量
黑胡椒 適量
海鹽 適量
月桂葉 4小片
茄膏 2湯匙
冰糖 1湯匙(幾粒細)
紅酒(細,200ML) 一支

1)把牛肋條用鑊煎至二面金黃,待用。洋蔥切塊,紅蔥頭切粒,蒜頭切碎

2) 準備一個大煲,放少少油,加入紅蔥頭,蒜泥爆香,再加入洋蔥,已切紅羅白,蕃茄一起炒至金黃微香。

3) 把牛肋條,月桂葉,百里香加入煲中

4)把紅酒和茄膏加入,並加入少量黑胡椒,材料全部滾後細火燜一小時。

5)加入冰糖,海鹽調味,隔夜吃更好味



沒有留言:

張貼留言