2015年6月14日 星期日

華欣HEA 爆之旅-DAY 4-華欣新開水上樂園VANANAVA WATERPARK 玩樂日

去到華欣,其實因為都係想RELAX的關係,咩野DAY TOUR都無BOOK,又由於連影相之地都無咩興趣(上年已經影過歐式設計的CHOCOLATE VILLE @BANGKOK )所以主要真係去玩既只係酒店內的FACILITY,食海鮮同埋今日既水上樂園。


我地張飛在香港的一間旅行社(應該叫ASIA TRAVEL CARE)度買的,因為佢地有DISCOUNT ,會平左一點,所以就好快手BOOK左酒店+入場卷。
不過就無咩影相了....都幾細下,不過有個衝浪既地方,真係可以扮衝浪,不過因為唔係個個都可以玩,所以就無專登比錢玩了,我就無點影相,不過我表哥既相就可以POST出來...XD
等車悶到嘔,CALL TAXI去個水上樂園,THB 150(參考價)

門口既主題公仔(諗左好耐都唔知道係咩野)

 呢個既刺激度有100,不過因為我著左BIKINI..佢地係唔會比我玩的,因為怕甩BRA(佢地個張圖有講比著BIKINI係打交差架,大家要注意),所以...我有幾個都唔比玩



玩完又繼續HEA........(成個旅程都係得呢個字)
去左個MALL外面有個LOVE字(可能係因為520所以放出來的東西)



LOVE HUAHIN 係門口(注:你地唔洗以為我520我同男朋友,這個是我屋企人來的:表哥~)

 玩完已經日落又再出去買下野食同埋行下7-11(因為個度附近其實無咩野行)
 便利店外有叮噹(我認我係老餅只會叫叮噹),同埋有一些它們的禮品,不過唔靚,所以只係食左KITKAT ICE-CREAM


(無化妝...SORRY)
夜晚因為勁眼訓,都只係食左一個飯同埋一個炒粉,同埋再食一次芒果飯飲下野就算.........懶到出汁。

DAY 5就唔打了.................成個TRIP都係好RELAX,下一站去邊,就係而家發生緊疫症既首爾影紅葉,呢個係我生日TRIP黎架去成個星期,希望真係去到南怡度影紅葉啦......不過仲有成大半年,再睇定點先再決定~
而下一年既目標就係去KOH LIPE,大阪同埋倫敦,如果大家有興趣都可以搵我傾下架~哈哈



沒有留言:

張貼留言