2014年1月26日 星期日

PHUKET BANKOK 8日7夜 熱辣辣避寒假期2013 DAY 1

24/11/2013 DAY 1

終於都到我放大假了,成個2013年自從轉了去新分行都好忙碌
日日都忙,其實成年最期待就係放大假,今次就一口氣放十幾日。
而呢一個假期對我來講都係散心既假期,因為最後我分手了。
不過唔緊要啦。去完旅行散下心哂下太陽應該會好返
布吉加曼谷八日七夜,機票就一早買左,不過今次就無沙巴的恆心一早PLAN好
因為布吉真係好多書同好多BLOG介紹,而且心情又非常之差,真係咩都無點做。






我們三個今次飛夜機,等我都介紹一下我二個旅行既人啦,一個係我表妹,YUNG YUNG,一個係我表哥IVAN。我們三個都算係好夾,因為都最愛陽光海灘,重視享受同美食,而且都會去玩水上活動。對我黎講旅伴最重要就係夾啦,至少都要有相同的旅行想法,而且有咩不滿唔係放係心度而係平心靜氣講出大家要求,最後PLAN一個大家都開心既行程。我係個D出發前總要訂好所有事既人,至少BOOK好哂酒店同TOUR,有人接送同有少少行程。所以同我去旅行他們通常都很滿意我的準備。





 又係係T2 上機,八點鐘上機準時開機,提早到達布吉(11:30 晚上)
由於我們已經係中銀唱定左少量泰幣係食宵夜用同埋DAY TOUR有錢用。





















首二天的酒店都是THE GALLERY,因為完全唔會留係酒店(二日都係去DAY TOUR ,全日出海同埋食野),所以只是選擇中下價酒店,每日都只係HKD 300元左右
都算係整齊美觀的~床都好舒服同乾淨。係芭東大街,隔離就係酒吧街同埋大商場,好方便。
去左芭東大街食宵夜,有串燒,海南雞飯,香蕉PANCAKE,幾好味,























之前都係芭堤雅食過,都係好多味,亦都係間間味道唔同

今次我地食左朱古加MIKE加蛋,好好味~                                                       





















食完已經夜晚成一點幾了,即刻回酒店訓覺
可是晴天霹靂的事發生了(待續)

沒有留言:

張貼留言