2014年1月26日 星期日

PHUKET BANKOK 8日7夜 熱辣辣避寒假期2013 DAY 2

25.11.2013

DAY 2的行程,都係由我來安排的,我們BOOK了布吉陽光旅遊的DAY TOUR

今天JOIN左激流9KM 同埋會騎大象。第一站係上車JOIN哂全部團友
外國人,不過無得識朋友,他們說俄文,完全溝通不到



































第一站去左猴子寺,講真我好驚,因為我好驚猴子,不過天氣好好,我完全唔敢放野食係個袋到
因為我好驚佢地會黎搶呢,有好多外國人買了好多花生,香蕉等等餵他們吃。所以都無理到我們三個(我依然係好驚)
走左去影呢個小小的寺廟,布吉有好多寺廟的,有唔同的神。
天氣非常之好,所以我們都周圍影下

















寺廟外有好多大大小小的猴子...亦都有人入廟拜神,好多外國人係咁影他們吃東西。
半小時之後,導遊就叫我們上車(我仲聽到他說普通話,俄文......),出發去玩9KM 激流


























到達目的地
一張激流的相都沒有,你們是否很奇怪呢,以我呢個旅攝人來說......
因為我部潛水相機....壞左,就係一件晴天霹靂的事,為左呢件事我DAY 1夜晚唔開心左...20分鐘。因為我借左比人啦,跟手無CHECK好是否無事就去左布吉啦,跟手壞埋。
唯有影一些周邊比大家睇啦






































































扮泰山所以個泰國人比他坐前面....其實都幾驚.........因為落山會有飛落河的感覺
只可以坐一次



午餐係炒蛋,雞肉,無味的湯,炒飯,雜菜,咖哩,茶水任飲....................
 
又出發了。

激流9KM真係好好玩,因為係不斷要合作去過個條有危險的河.....
玩完當然係全身濕哂...而我地都無多一件衫可以換,只好勸告各位記得帶多件衫
玩左全日最後都返酒店,沖涼再出去食飯飲酒。去左NO 5 食海鮮
叫左蒜泥燒大蝦,椰青,生蝦,蝦餅,咖哩炒蟹加蒜容包,泰式通菜,炒泰式金邊粉
炒元貝。呢間的人識講廣東話,有wifi(不過唔好expect收得好)同埋好多人去食,味道整出黎好好味,連續食左二晚。

















沒有留言:

張貼留言