2015年12月17日 星期四

韓國-Oppa gangname style-首爾2015 (DAY 4) 30 OCT 2015-南怡島 (PART 1)

期待左很久,都是等這個重點,我沒有選擇生日正日去(因為我生日10月31日為正日,星期六應該會太多人太迫影唔到紅葉同埋銀杏)
起身的時候,是很凍,我們起身的時候又看見了日出(這兒日出是早上7AM?)

本天全日的行程: 南怡島->馬場洞韓牛燒肉


而我們前往南怡島的方法 :弘大-->十里站-->京春線-->上鳳站-->轉巴士(循環線)->
南怡島碼頭-->坐船南怡島

加平站一出會見到的士站同埋巴士站
 天氣好好,而且都幾大風幾凍(一出加平站的觀景),大家唔洗過去的士站,因為一出到去就係循環巴士站,上車就可以買到票,唔洗買定。
呢個係網上搵到的巴士站路線 (這是中文版同韓文版對照),而我們今天本來的目標
1.南怡島->2.小法國村->3. 晨靜樹木園(但由於我照相停唔到,最後我們全部都留在南怡島)


我們第一站-坐船去南怡島,船程大約15-20分鐘,好快就有一班船,尾班船為晚上六時由南怡島開出返去碼頭。(好大風好凍)

先去了搵午餐食-但係迷左一會路,周圍影下,其實周圍都好多野食,我唔知自己堅持為了什麼原因。豆沙包的檔
 又凍又肚餓,買左燒雞同埋燒魚蛋食。
 到左目的地了-戀歌之家的飯盒(我無睇過,只係好奇好多人食想試下-->中伏的開始)
 外面有圖畫的牆
 每人一個要搖一會先有得食既泡菜飯盒
 未食先同食物影相先。
 你望下有幾多小朋友係我後面,應該係小學生去旅行(坐滿哂小朋友)
事實上.....只係得個名,唔係太好食,外表都係唔係太好。只係得泡菜同芝士既飯。回程時坐巴士太長時間同埋凍親我去左廁所嘔,全部都係........泡菜..................只此一次。


MAPLE (楓葉)-BY SONY A7II(唔解釋咁多了,睇相就會明白)

呢張能夠看見葉脈(BY A7II +CARL ZEISS)

下面二張BY IPHONE 6S PLUS
天氣好好,雖然好凍但景觀好靚。

 銀杏(GINGKO)



 


 仲有好多唔同既花

木頭上的枯葉。

當日天氣只有五度,其實都幾凍同好大風,雖然中午有陽光,不過都係凍既。可能因為南怡島又訓區一點,建設大家入來影紅葉要著多二件衫。




待續。(下一篇講馬場洞韓牛)

沒有留言:

張貼留言