2015年12月20日 星期日

韓國-Oppa gangname style-首爾2015 (DAY 5) 31 OCT 2015-MY BIRTHDAY

今日係我既生日,同時都係萬聖節,這樣的生日,通常別人同我慶祝都同鬼有關,去鬼屋去足十年,年年生日派對都有THEME(任何COS PLAY 既THEME都試過),但其實我真係好想有一年,可以過一個唔洗同萬聖節有關的生日。(不過應該無可能)

今日既行程好簡單,弘大周圍行,去左首爾塔,同埋食橋村炸雞。本黎諗住去係PRO 醬油蟹,但係因為排隊太耐上個塔,最後食左炸雞同埋蛋糕(多謝好朋友堅持要買一個蛋糕比我~哈哈,呢個都係我今年唯一食過既蛋糕)



早餐去左食DONUT


咖啡個杯都好可愛

跟住食完就周圍行,見到好多ART WALL

 去左明洞食烤雞(無名字可以提供,因為只係腳痛周圍上一間,我們連名字都唔知道,但味道係好好食,而且好平,只係5000 ~6000 W )

 去左傳說中千頌依LOVE LOCK的地方,要坐CABLE CAR上去,要由明洞行過去,大約20分鐘(要上斜路同埋樓梯,周圍都有清晰指示,車程大概10-20分鐘(我們排了一小時) ,而單程的價格為60000 W.....



夜景人像好難影,影左好耐都唔成功,所以......我唔POST了..哈哈


至於係邊個,我相信大家可以自己去個度自己搵,呢個已經成為左一個秘密。
原諒我相信埋一些這樣無聊既傳說,我都係為左大家有張相睇下,但已經比我嚴重PS左個名。過去既事,就由它隨風~~

首爾塔的晚上(都係得一張見得人)

唔好食既CHURROS

上面有一間TEDDY BEAR 既SHOP有好多BEAR BEAR架!非常之得意,不過我已經有一隻MR R,好乖忍左手無買到。






迫完買炸雞返屋企(無錯,好多外國人同韓國人係弘大慶祝萬聖節,周街都係鬼)
橋村炸雞真係好好食。



沒有留言:

張貼留言