2016年1月16日 星期六

韓國-Oppa gangname style-首爾2015 (DAY 6) 01 NOV 2015-LINE & FRIENDS 概念店CAFE ,鷺梁津海鮮,LOTTE MART,八色燒肉,ATOZ CAFE(PART 2)

去完食LINE CAFE ...當然又到左我們去SHOPPING既時間,我們去了一個韓國人為主的地下街
高速汽車地下街,買下女仔野同埋袋。
跟住就去左食午餐了,我們坐地鐵到了鷺涼津站,去鷺涼津食海鮮。



其實之前睇過好多FORUM講市場做中國人遊客生意,一定會當人像他們魚缸的生魚一樣不斷加價。
(有無咁誇張呀...等達人我去試下佢敢唔敢咁對我)
去左選海鮮,個阿珠媽起初仲同我講韓文同埋日文,跟住我同佢講英文.......(已經計好比$)
所以...可能因為咁樣他們無收我貴左(合理價錢)
我們買左松葉蟹,蝦,八爪魚,帶子,個男生店員主動幫我們影拿住隻蟹的相片(我好驚唔敢拿).........唯有POST已經熟左之後既圖片比大家睇下

 (其實已經下午4:00 PM...我們都幾遲食"LUNCH")







食完之後,我們又去左SHOPPING-今次去左首爾車站的LOTTE MART 到買手信,買左紫菜,蜜糖薯片,五仁沖粉,柚子茶,盡量都買一些香港沒有的牌子(因為我們都明白香港已經中哂韓毒,上至化妝品衣物下至零食都全部韓化),個SUPERMARKET都好大,有化妝品同埋酒等等,呢間應該係最大個一間,其他分店應該比較細一點,不過大家就要注意一下每間分店都有特定的休息日
下面係LOTTE MART既INFO LINK(其實係韓文來,大家要用返GOOGLE TRANSLATE睇)
不過係特定左每個月第二同埋第四個星期日指定休息日(呢個資訊FOR REF ONLY同埋只係首爾車站店)而邊日休息大家以下面為準呢。(左手面可以按的)
http://company.lottemart.com/branch/bc/main.do?brnchCd=0100012
返左屋企之後就出左去食八色燒肉,以下係店名
팔색삼겹살
서울특별시 마포구 노고산동 107-111, B1F
[道路名地址] 首爾特別市麻浦區白凡路18,B1F
서울특별시 마포구 백범로 18, B1F
電話:02-719-4848
營業時間:11:00-24:00
交通方式:地鐵2號線240新村站6、7號出口,步行5分鐘
GOOGLE MAP

有人參味,紅酒味,蒜味,原味,辣味,咖哩味,松葉味,花草味(但燒完之後有些味道不太明顯)
有些配菜同放在鐵板上燒,亦有人會代燒不用出手,會提醒幾時要轉同埋可以食

套餐有一個HOT POT送的,不過,味道不是我的口味,有些葉的味道好像生食緊草一樣。
食完就去左旁邊的AOZ CAFE 食甜品,是我們期待已久,非常之精美的士多啤梨花LATTE 
它是由士多啤梨,士多啤梨乳酪,CREAM ,同埋牛奶整成的,
味道是甜品而不是LATTE(唔係咖啡),送過來的時候有點像藝術品
                     面是一朵由士多啤梨片組成的玫瑰花,非常之美麗而且好好食

我唔客氣了,講咁耐當然要相機食完到我食。

 MR R都表示要同二杯甜品影相
AtoZ café
地址:서울 서대문구 창천동 13-42 1층
交通:AtoZ cafe新村站3號出口,走到ETUDE HOUSE之後右轉,順著路行去看到很顯眼的愛麗斯夢遊仙境建築對面就是ATOZ CAFE了。

DAY 6 完成了。




沒有留言:

張貼留言