2016年1月22日 星期五

韓國-Oppa gangname style-首爾2015 (DAY 7 & DAY 8)-韓服體驗,光化門,土俗村人參雞,PRO 醬油蟹。

其實DAY 8已經無野好寫,我們二個買左太多野,整行李都整到天光,辛苦到嘔仲要拉住重死既行李去機場。(仲要去左地方PACK箱...簡直係最趕既一次飛機)。

第七日去左著韓服.........(但其實我覺得自己著得唔好睇..........)
去左惠化門,土俗村人參雞,同埋北村八景。沿途的人影我既相,應該係我用SONY A7II影自己既相十倍。我覺得個情景簡直可以用誇張黎形容,其實我只係鐘意影相,而唔鐘意比人地影我相。
但去到北村八景既時候......真係影相影到我一直行條路出去......影到我們眼都盲..................連個玩菲林相機既一個大叔,都幫我地影左好多張相...........................
"其實..........我地都係香港人黎"講完呢句,我都有同大叔研究下大家部相機。
去相。



夜晚就去左食PRO 醬油蟹,我們原本是打算叫二隻最大的醬油蟹一人一隻,點知不幸地.......最大的個一款已經無哂,得返中蟹三隻.......WAITER 表示三隻會多過二隻大,其實....點都係點三隻,我見左右三台最後都有呢個選擇,黎到既時候已經見到,係好生但無腥味既蟹(因為就算得好少我都會聞到。)立即打開黎放韓國飯去食.........................好好食呀.................原來蟹羔配合飯係咁好食,人生最大享受之一,食完已經好眼訓,要返去收拾行李(終極惡夢開始...到最後........我們超重左22KG ,空姐一句話唔識點收我們錢,就連我已經擺哂韓WON乖乖比佢罰都唔收............真係幸運兒上身)








成個韓國生日之旅打完啦,我都知呢幾篇打得唔係幾好又無地圖又無交通。我只好答應大家,大阪會有哂全部詳細交通,比大家參考。





沒有留言:

張貼留言