2014年6月14日 星期六

蘇梅7/6/2014-DAY 2 (PART 1-KOH NANGYUAN )

DAY 2 我們在lomprayah book了one day tour

http://www.lomprayah.com/
因為欣欣唔可以坐快船,所以選了坐大輪船

而我們這個是龜島和南緣島一日遊thb 2500/ppl


他們會去酒店pick up哂全部人再出發,是用七人車pick up,所以好快就出發(我架車得四個人,因為low season),要先到reception 報到,有一條黃色絲帶比我們做記認,又因為再次比人以為係日本人,一開始...他們對我說日本,直到我說"WE ARE COME FROM HONG KONG..."先至同我們用中文說了早晨哈哈(不過大家稍後就會知道,其實比人誤會做日本人係蘇梅有好多BENEFIT)
而COUNTER個度會講比我們知道邊個係我地既TOUR GUIDE 同埋有咩活動,船幾時開,同埋有咖啡可以飲,也派了二張在船上的飲料劵比我們

Koh Samui - Koh Tao/Koh Nangyuan(By Catamaran) :THB 2500
(include admission fee) 
Time
Detail
06.30-07.00Pick up from hotel on Koh Samui to the pier(Maenam)
07:00-08:00Coffee and Croissant at Maenam pier for breakfast
08.00-09.30Depart from Koh Samui to
Koh Tao/Koh Nangyuan by Catamaran
09.30-12.00
Change the boat (Talay-Nai boat) and then go the first place for snorkelling in Koh Tao/Koh Nangyuan ,Mango bay, Tian Nok bay, Hin Wong bay, Sairee bay
***depend on the weather
12.00-13.00Buffet lunch at Nangyuan restaurant
13.00-15.00
Relaxing, snorkeling climb to view point
15.00
Return to Koh Samui and transfer you back to your hotel.
Price :Adult : THB 2500
Child : THB 1250 (80-130 cm.)
*** web promotion price for pay by credit card on www.lomprayah.com only
***Tickets must be purchased at least 3 days prior to departure
:: Trip include ::
  • Round trip transfers from hotel on Koh Samui and Maenam pier
  • Coffee and Croissant at Maenam pier for breakfast
  • Soft drink on board and lunch
  • Buffet lunch at Koh Nangyuan
  • Tour guide
  • Snorkeling equipments, life jackets
  • Accident insurance
  • Entrance fee to Nangyuan Island



今次負責同我們去二個島的TOUR GUIDE係NELLY ,是他們的MANAGER...平時只會負責監視他的同事...哈哈...
而架船要開一個半小時...我們又無食早餐.....就買左杯麪..點知又趕住上船...無熱水沖....
跟住我用左一副可憐的樣子向NEWLY 求救
"OH ,U LOOK SO HUNGRY,THEN I HELP YOU TO MAKE IT,BUT PLEASE EAT OUTSIDE".......他竟然係船上搵到地方幫我們沖了二個杯麪.........即刻好感動><
食完仲周圍幫我們影下相係船上面


玩完一陣又訓覺,訓左成一個半小時,我們先到達左KOH NANGYUAN,NEWLY說因為今天的浪比較大,所以唔去MANGO BAY住,他們把行程先上KOH NANGYUAN,食完午餐後先過去KOH TAO 同MANGO BAY。原因係雖然係LOW SEASON,但係都有一大班人一會中午係KOH TAO過黎,如果我們行程係掉轉,早上可以行左山同埋玩一會水先,唔洗同人迫,到中午下午去浮潛亦都會少點人。之後他幫我們影了好多靚相
 上船後影,水係好清好清
KOH NANG YUEN 也有潛點,所以島上都有DIVING STORE,叫做"EASY DIVER",不過因為唔想太辛苦,欣欣亦都無試過DSD,我唔想她有不美好的感覺(因為通常DSD第一次一定係好驚一定會耳仔有氣壓等等問題),所以只係選擇了去浮潛。



周圍都無人,沙灘有好多空椅
上山之前影個SHOT 

要一直行木橋上去
其實個日都過38度的~不過為左之後美麗的風景~一直行一直行
當然為左分散我熱到死的想法,不斷同NEWLY傾計,NEWLY說他去了7次香港
最鐘意就係食香港的蝦餃同埋魚蛋,仲有可以去香港打機,因為他說泰國GAME CENTER係犯法的,所以他第一次去的時候他認為個度係天堂,之後他都有去過LKF ,他也說好喜歡個度。後來仲說可以帶我們去蘇梅LKF (即係CHAWENG ARK BAR 係BEACH ROAD個邊) ....真係喜歡夜蒲到泰國(對上一次已經二年前同恆生同事去RCA ,呢個之後我再說)


他真係一路上去一路幫我們影,不過中間的山路他行得太快,到接近目的地又因為要攀石,他要扶我們二個上去(我仲要勁樣衰他因為對腳跳唔到過去他是抱我過去加二隻手斜我上去的)...好在我減左肥...WAHAHAHAHHAHAHAH!!!!

NELLY真係幫我們影左好多靚相!!!他仲跳到好高既石個度幫我們影哂全個KOH NANG YUAN
 而且角度仲影得好好呀!!!!比十個讚他(唔係個個都做到架XD)
 呢個係成個島既圖,有一個Y字係中間,好像海鷗,所以它又是"海鷗島"好多外國人會去潛水同埋曬太陽
 其實我本黎係做唔到呢個動作,因為我覺得自己會唔小心成個跌落去森林,不過我好努力終於都完成任務~WAHAHHA!!!<<扮>>長腿


 唔知點解部相機會變左咁既色...=0=
 咁望落去D 水非常非常清!!!


行返落山,好熱,我覺得有個更快的方法就係一腳踢我落去,因為我落樓梯真係......好慢,會慢過上好多(如果你有同我行過山就會明白,我同人係掉轉,因為我好怕落樓梯)


落返去~~終於用左20分鐘落返去了,好熱,就走返去DIVING CAFE個邊飲椰子SHAKE ,係用椰青同埋MILK整成的冰沙
同時間...開始好多人到KOH NANGYUEN...包括三個港女...當我們正在好開心飲緊個SHAKE的時候.....他們就用了好純正的廣東話係隔離講左好多粗口

對於他們不斷不斷講粗口的時間,我真係忍左10-15分鐘以上,(因為連個椰青擘開都可以講幾之一樣的擘X死個椰子)....................我終於都忍唔住黑面怒睥住檸轉面佢地講"其實飲椰青姐,唔會死既"他們知道我們係香港人....知道我們二個係識講識聽廣東話之後..........三個IPAD 胸立即收左聲拿走左個SHAKE..........令我對耳仔唔洗再聽到佢地講簡直係污染蘇梅的香港粗口(係我多事...但我唔想聽到忍唔到啦)...其中一個就係我張相後面個女仔啦...........飲完之後又出左去海邊影相








沒有留言:

張貼留言