2014年6月15日 星期日

蘇梅7/6/2014-DAY 2 (PART 2-KOH TAO )


食午餐時間
係自助餐形式,每人一隻碟自己去拿喜歡的食物,有生果,沙津菜,咖哩雞,酸甜炸雞,有白飯,蛋糕甜品,果汁任飲,亦都可以買汽水同埋其他juice and milk shake 

我就試左水果同埋咖哩雞少少沙律,味道都唔錯,個幾件雞都有食完

呢個地方可以叫shake飲,亦都有杯麪汽水炒野叫

食完去左出面影下相,呢張當然係NELLY 影的....因為影背面~haha

係橋上面又影下合照(NELLY 跳左去對面條橋幫我們影)

跟住我問人地借左頂兔仔帽黎帶又去左影花
就出發去KOH TAO 了,竟然上船個陣時,個收票的人就我們二個好可愛,唔洗收船飛...但前面仲收緊....真係識得令人開心....NELLY都要收...我們竟然WAIVE左....原來可愛係可以WAIVE 船票@____@

見到個海,唔理啦唔理啦我要跳落去~嘩...好多魚同珊瑚!!個海好多唔同既顏色
(不過我部相機...哈哈哈哈)


 NELLY 潛左下去拿左一件魚食的物體上黎,叫我們TICK手指...即刻有成堆魚上左來(好勁)
佢地都好大力咬下,可能我又肥美似他們的食物,連我的手都咬埋,如果男生有腳毛可能都係比魚魚咬...好大力咬下去=0=""
 不斷有好多魚係度咬我們
 NELLY又做左水底攝影師幫我們係咁影

 我們在水中拖住黎浮潛以免走失
 魚魚有好多色,仲見到有DOLLY魚,不過就無NEMO 魚



呢個係水底影上來的效果,不過上次美人魚島有一張更勁的...呢張唔夠震撼(相對)

呢度既保育應該幾好,因為佢地唔比遊客拿膠樽亦都唔比佢地用麪包餵魚
各位如果去的話要守別人的規則好好愛護海洋,唔好破壞同污染,而KOH TAO都有REOSRT的,
都係BUNGALOW ,不過私穩度就比較低了。 



 因為欣欣無浮潛過,所以我都幫她影了一堆相
 我既浮潛相...大家睇到厭啦~今年都至少睇左三次(因為我最近全部去陽光海灘)

無辨法吧,對我來說,如果要去歷史遺址同埋建築物,就算我到了60歲都仲可以去欣賞,但如果是行山玩水滑浪去冒險的地方,如果年紀大了就去不到............所以要爭取在年輕的時候去看不同的海行不同的山,我太愛戶外了吧,所以一年幾次也去陽光和海。



玩完已經二個小時,大家都好累了

 上返船換返衫,又變成了素顏,當然要同我們的TOUR GUIDE NELLY 影張相,他今天為我們帶來了開心的一天



回程的時候又要坐二小時船返去碼頭,NELLY 仲問我們之後會去邊,比左個餐廳名後他說其實唔係太好食,介紹左我們去一間當地人會成日去又唔貴的地方食泰菜
叫做"SABIENGLAE"他仲寫了菜名教我們叫..............我們仲交換左電話約夜晚去CHAWENG PARTY 同埋飲野。(簡單黎講我又易相信別人又易開心...哈哈)
夜晚下得太大雨,我們二個係間房度浸左浴先出去食飯
浸左牛奶玫瑰SPA....好正,個浸浴的地方可以望住酒店出面
(不過而家係LOW SEASON先敢出去浸著住BIKINI 咁浸...因為如果對面有人住...其實係睇到你浸架,不過黎到SAMUI ,無理由唔享受下呢個咁舒服咁大既SPA JACUZZI,所以已經豁左出去照浸 XD ...)
出到去已經8PM多了,好肚餓即刻叫野食



 叫了雞串燒,生蝦,羅盤子大頭蝦,青咖哩配蒜容包,冬陰功,一杯橙汁一個椰青約HKD 200 (THB 8XX)












食完就去左行下LAMAI周圍,司機不斷叫我們去GIRL THAI BOXING,不過應該係真係好暴力,最後只係周圍行下買下野食買下裙就回去了
就係買左呢條布,其實係沙龍黎,蘇梅好多,THB 150-180 ,約40-50HD ,著上身即刻好親我就買左了~AHHAHAHA(下一篇再補全身的相)

回去就開酒飲同埋傾計啦點知我又太蠢,唔識得開支酒,又要勞煩到酒店的人幫我們開了
支酒真係幾好飲,可是你地知道啦我一飲醉酒,就會開始癲亂講野...哈哈所以都只係飲左二三杯
今日都無去做MASSAGE,因為第三日我安排左一個超豪的SPA 一起去做~





沒有留言:

張貼留言