2014年6月14日 星期六

蘇梅之旅DAY 1 6/6/2014

已經講左半年等左半年既蘇梅之旅終於都出發了,因為我們選了直飛早機,早到要叫的士去...
仲要記錯左T1同T2 ,當然最後都整好哂所有野





因為要早左二個小時CHECK IN,我們就去左DUTY FREE SHOP 買酒同埋去左翠華食早餐

自從上次去沙巴買左這支酒送比RONALD,令我飲到一發不可收拾,次次去旅行都會買支
今次仲見到有GOLDEN版,就買去蘇梅係酒店房開黎飲(最後都飲左大半)
它是SWEET ICE WINE來的,要用冰桶冰住黎飲,不貴,但是好好飲,HKD 660

去到翠華也是食我們最愛:沙爹牛肉公仔面粉蛋脆豬同你影下我,我影下你
今次去蘇梅已經盡左最大努力減肥的了,去得蘇梅就要豁出去,有咁少著咁少
亦都唔到你選擇著得多,因為個度有36C.......去到唔可以著褸(人地以為你有病)
唯有好WILD地面對現實...哈哈哈哈
我們在507號閘上機
而曼谷航空的飛機餐.....係唔岩香港人食的,我只係食了個菜同瓜的物體就訓覺了
  自拍神器TR-35的相....用完之後的感覺......唔太值HKD 10,000 ,如果有呢個價錢
  我想我會用黎買RX100M3 OR CANON 部機..........都只係7000HKD左右...因為CASIO唔值


在飛機上,有一班年輕的外國人,我起初只是以為他們是年輕所以精力無限
後黎我懷疑並不是想像中的簡單,他們不但止在機上跳舞唱歌,大叫,亂咁識人
(他們不斷和我們說話,但我們太眼訓...真係應唔到機)

過度活躍,原來他們在機上開了威士忌飲(我一直以為他們飲的是水......)
起初只是嘈,後來是嘈到飲去了rave party 一樣...他們瘋到大聲播歌.."太有活力了"
到達目的地了...一出到去已感受到熱力,而到達後亦都可以比一個資訊大家,蘇梅機場出境後有免費的free sim card (無論係iphone 定係任何一種sim 卡免費派發(就係呢個logo 對住的位置),而網絡商同布吉一樣,是用true move 的,亦可以當場叫職員為你做pre-paid plan,價錢為THB 300 -7DAY UNLIMITED 3G PLAN(約HKD 70 ),我們一人買了一張,方便大家失散時用和打電話通知家人報平安用,TRUE MOVE無論在蘇梅任何地方,包括KOH TAO,KOH NANGYUEN 等等小島收發都非常好,速度也快,大家不用擔心買唔到。

我們沒有BOOK 酒店的車,因為去一程要HKD250 ,只是20分鐘的車程太不化算。
在出境後我們在左手面有一個COUNTER是賣MINI BUS 同埋TAXI飛的(因為我一早在THAILANDFAN做左點功課,知道這兒的車費比較貴)
我們問了的士和MINI BUS的價錢,的士去PAVILION (LAMAI BEACH)要THB 700
而MINI BUS 去就THB 340 ,不過因為係共乘的,要四個人先出發,好好彩我剛好遇到二位法國美女,之後用英文問他們去什麼位置,都是去LAMAI BEACH ,我就向他們提議不如我們四個共乘(因為都係坐的士只是一起SHARE),他們都立即答應了..................LUCKY!不用等太久就有的士坐,又發揮了我的"路在口邊精神"
我們的車程約20分鐘左右,外國美女先落,欣欣已經說"他們的酒店好靚"

到了我們的門口,她"嘩"了一聲....之後她說好多謝我搵左一間咁靚既酒店
其實欣欣本來是讓了我同當時男朋友去的...不過分左手...哈哈

是我嬴了比賽的禮物-INSTANT ONLY 旅遊日記比賽,2013



走進酒店,職員就為我們安排房間,又有果汁飲,都不如我所料,他們又忘記了我是得獎者,我當然有整哂我同他們市場部的EMAIL作紀錄,好在他們都搵得返,唔洗我們比錢~哈哈哈哈!!!!!整左一會後,職員就帶我們行下酒店同埋入房。

我們首二天是住"DELUXE JACUZZI ROOM",C220 房
因為應承了幫AGENT 影幾張酒店房間的相,所以未開行李前就先影一影
即刻拿左人地的雞蛋花放上頭上做裝飾..哈哈
個STAFF講左好搞笑的對話
話我們好像日本人好可愛,又問我們有沒有男朋友,點解唔同男朋友黎
(噢...我本黎真係同男朋友黎架~哈哈)她說應該要去CHAWENG識返個男朋友,因為我們太可愛
可能因為我們二個....拿左人地的花咁整上個頭到掛..哈哈哈哈
這是梳洗的地方
我們張床

 有個JACUZZI SPA POOL ,可以二個人浸,好大,我們浸了牛奶玫瑰浴...一起浸...WAHAH
    MENU都有不同的SERVICE 提供,也有SPA
由於小妹的時間安排太精確...所以無食野....做SPA的車就來左接我們 :D
我們第一日就BOOK左 ERANDA HERBAL SPA ,點解咁快BOOK到
因為我又做左功課...係網上BOOK平一點仲有來回車接送(不過要係EMAIL同佢地MAKE DEAL,先會有車接,因為我們住係LAMAI BEACH,唔係間間SPA都有得接送),
大家都可以去個網度睇下,佢地通常都有DISCOUNT http://www.erandaspa.com/
我們選了THE ORIENTAL OPTION 
Approx 2 hours 35mins
Herbal Steam & Plunge Pool
30 mins
Turmeric Herbs & Honey Scrub
35 mins
Eranda Signature Massage
90 mins
Refreshing spa drink 


選擇呢間的原因,因為個環境好像森林,又有好多花同埋係山上面,好寧靜的感覺
上去的路上(要行好多樓梯上去RECEPTION)
周圍都係花花草草

上到去,因為已經在網上用了我的名BOOK左,他們已經叫我個名打招呼
(不過叫了 EVA WAN CHING YANG)..唔知係唔係我打錯左字..哈哈
WELCOME DRINK係凍的JASMINE TEA ,同埋有一點點薑味

飲WELCOME DRINK時,他們就拿了不同的MASSAGE OIL 同埋BODY SCRUB給我們選
MASSAGE OIL :有JASMINE ,ORANGE ,GREEN TEA ,GINGER ,LAVENDER ,同埋一隻不知名
我同欣都選了ORANGE 
而BODY SCRUB 我就選了JASMINE ,欣選了MILK RICE   


叫RECEPTION 姐姐幫我們合照就再行上去SPA ROOM(因為呢個我要求左係PRIVATE ROOM做SPA)

去到要換了沙龍才去做STEAM,因為我之前研究過點樣可以整到條裙出黎就二個也是我整出來
出到來的時候,

做完SPA後,就由這兒的車出去了食飯,第一天我們選了吃意大利菜PREGO
這間是豪食的,叫了炭爐PIZZA ,二杯MIX BERRIES JUICE ,意粉,紅酒牛肩,同埋他們很出名的TIRAMISU ,其實這餐是有點失望的。因為並不如各位BLOG的介紹一樣好吃。
不能否認,那個PIZZA是很好吃,TIRAMISU 也非常之出色,可是其他方面,意粉,牛肉等等....處理上只是普通。不過唔緊要啦~哈哈總有特別出名的食物同埋普通的,最重要我們很肚餓,很快把它們都吃完







食完去左BIG C ,同埋CHAWENG BEACH ROAD ,再行左CENTAL FESTIVAL 一會買左點水果(有個靚女在房中食榴槤...真係好勁的味道)就回家了,因為第二天我們要出島,要6:30分係酒店LOBBY上車









沒有留言:

張貼留言