2015年5月9日 星期六

華欣之旅準備篇-五日四夜

今次又選擇了陽光海灘了(幾乎每一次都會嬴)....
雖然日本真係平到不能相像,不過....我還是喜歡曬太陽多一點,
加上我始終都係有點對於幅射的不安(講白一點我係唔會去東京的)....所以決定都係去曬下太陽

今次去華欣,係因為曼谷布吉蘇梅沙美島都去過了,
如果真係要去曬太陽,又想特別一點,應該去麗北島,喀比同埋華欣
但我只有五日,如果去麗北又要轉機又要轉船(應該要有10日個時先去)

又見到二個朋友仔去華欣既VILLA好靚
一拿到假就做了一件事,買機票。

不過係BOOK 酒店就有點阻礙........
AGODA有好多酒店,但係好多都FULLY BOOKED(有無咁FULL?點解?發生左咩事,明明係淡季)但因為得返二個星期,唔通到前一日先BOOK?(等D人放返D貨出黎先用LAST MIN去BOOK)
咁如果無到時點算?你覺得作為泰國陽光少女既我會比呢件事發生咩?唔得唔得唔得唔得!
而我考慮既酒店都全部有POOL ACCESS(我日日都要起身游早水先食早餐...呢個係我去旅行既習慣.......除非前一晚飲左酒否則我通常都要咁做)

要係下面作出取捨都好困難

LET"S SEA(其實V姐同埋RAINBOW都係推介住呢間,由我一個多月前未REG到假個時開始睇已經無ROOM,AGODA 同埋全部既BOOKING WEB都無位,只係得OFFICIAL SITE 有,但係佢已抽起哂所有正常既房,全部都用黎做一些包埋SPA同食埋DINNER既package,我估係做WEDDING PACKAGE之一)不過佢有運河式既pool(如圖),一打開門就可以游水同埋哂太陽........仲可以睇埋個咁美麗既日落....我地既目標係住度studio pier pool access ..因為v 姐send左張好正既相比我睇~我都好想咁樣影一張相

AKA RESORT (有二層,3500 尺,而且價錢好吸引,但佢係係山上面,會比較多昆蟲,不過個POOL真係大到......加上佢有少少似SAMUI PAVILION )

天堂島RESORT (佢既VILLA 房一打開門就係SWIMMING POOL )不過佢無哂房啦,只係ON REQUEST LIST...一晚無哂全部DISCOUNT 要THB 6XXX,其實佢唔符合目標既BUDGET,不過佢都依然ON-LIST係因為真係好靚) 

dhevan dara resort and spa hua hin: 其實佢都好大好埋好靚,不過有一點就係離世中心有30分鐘車,我地又無自駕,如果要出去夜市食野之後可能返唔到酒店.............但係你望到張圖就會明白,佢全部房都係pool access,好合乎我一起身要swim呢個想法架


其實我地既要求好簡單,要有二張大床房,有沙灘係出面,係pool access ,間房有bath tub同埋要去到夜市食飯(其實samui大部分既resort都做到呢d要求...不過華欣就因為交通問題而令到呢幾樣野變成條件).................................而最後能夠全部都合乎哂其實只有let"s sea...不過let"s sea已經全部fully booked..咁最後點解又book到呢......如果我話因為我叻加好彩...唔知大家又信唔信呢...哈哈...哈哈......全因為我太八掛亂按google 去華欣既水上樂園tickets(已經睇酒店睇到眼都盲)...突然去返呢個買票好平又即刻有貨既網.....竟然比我見到...佢地let"s sea做緊promotion,有"立即確認"既功能...(我唔係好彩到咁樣呀?)又多手諗住睇下呢個確認功能幾強大.......一禁完竟然有幫我check左有無位先比錢呢個功能..........................咁我又多手繼續按......又有人回覆我可以book........仲要平過自己book (official web個價極高)..........等左二日,張VOUCHER 真係出左仲要有問必答既形式....其實我自己係一直都唔係好相信用AGENT 去BOOK 酒店,通常最多都係BOOK TICKETS同埋買一些DAY TOUR先會用到........不過今次又好好彩BOOK到,所以我好快手就無再諗每間住二日既想法了,最後仲同佢地買左華欣VANANAVA水上樂園既飛,又平多100 HKD,最後酒店+機票都合乎哂BUDGET 要求。


而去曼谷頭一日我地會住一夜酒店先,因為淡季關係,今次我地豪選左間五星加大泳池既黎住...住左係PULLMAN BANGKOK KINGPOWER ,而且價錢同上次住MODE SATHORN 差唔多,最重要係.....我地一落去就可以坐車去華欣......因為我地坐車的位置就係呢間酒店行返出去.....由於我地又想有唔同既體驗加最快去到華欣,最後一致決定會坐mini van 直奔。資料已經搵好哂,呢間酒店都係我安排交通的重要因素之一..哈哈,又放張官方既相比大家睇下,泳池對於我來說都幾重要


其實去得旅行就應該住得舒舒服服,突然又想起幾年前,某一個同事提議去泰國住一間三星以下既酒店,迫不得已我非常之不願之下去住左,仲要三個人去迫一間房,廁所永遠都係塞水的,毛巾放係地下都無多一條(對唔住我好憎地下有水,會用酒店的毛巾鋪地),無泳池,早餐都無得食。出得去玩有時有些錢其實節省唔到幾多的。可能好似泰國呢類地方,間房只係差好少錢一晚,我會選擇住五星。唔會迫自己住一間,自己見到都唔想返去的酒店,學以前RONALD去山打根旅行個時講一句,其實去旅行,要RELAX就當然係對自己好一點,無必要搞到去刻苦耐勞咁。呢個都係去旅行RELAX既意義。食個靚早餐,游個水再出發,人都開心一點。


以上圖片部分來自酒店OFFICIAL SITE 。等我去完再影些實拍放上來。

沒有留言:

張貼留言