2015年5月24日 星期日

海外提款的迷思-銀聯篇

華欣個post唔出住,我最近加入左幾個旅行GROUP,我發現大家都對銀聯同埋信用卡收費唔太清楚,香港人更對於信用卡同ATM 卡係海外既用途好混亂。希望我今次打一篇海外提款卡的迷思會幫助到大家去旅行時有多一個辨法去兌外幣又或者係用哂全部錢既時候有咩方法可以幫到自己。但呢個POST只係比大家作為參考,如果有咩優惠或者銀行卡收費又或者兌換價,請向返自己用的MAIN BANK做返個諮詢。


有關於銀聯的兌換價:
http://www.unionpayintl.com/MainServlet?go=BIZTOOL_MERCHANT_PG_exchangeRateTrad

其實呢個網係可以睇到任何的貨幣兌換的只要大家跟住幾個指示入返,每日都可以CHECK到個價,而銀聯亦都會有以下指示

"銀聯系統匯率週一至週五每日更新,週六週日延用週五匯率。部分歐系貨幣匯率生效時間為北京時間16:30,其他匯率生效時間為北京時間11:00。持卡人如需更詳細地了解交易匯率,請諮詢發卡機構。"

(呢句野我係今日係銀聯個網度QUOTE出來的)
即係講比大家知道,如果大家星期六日去旅行,就會用返星期五個EXCHANGE RATE。我相信呢度已經可以解釋到好多人對於銀聯個兌換價既迷思。至於你問我抵唔抵換,值唔值得咁去換呢,我就用返我最近呢一次去旅行做例子

我係5月17日出發去曼谷的,即係星期日,SUPERICH 當日既價係APP度顯示係1兌4.26
而我上左呢個銀聯既網頁,去CHECK係1兌4.28
(點解既?點解係會平過SUPERICH 既 ?)
第一,因為銀聯既價其實係用緊一個叫做TT RATE (即係電匯價,戶口既錢兌外幣),會對比起NOTE RATE(簡單黎講就係用紙幣現鈔去兌外幣)平一點的。

以我地個日用一天洗費兌2000HKD 為例子

SUPER RICH :HKD 2000X 4.26=8520 THB

如果用ATM (有銀聯LOGO 提款) HKD 2000 X4.28=8560THB
不過因為其實你係海外用呢個服務會收你HKD 15-20(睇用邊間銀行而定)
所以其實你係用左HKD 2015 換8560 THB,所以EXCHANGE RATE=4.25

(以上的兌換例子只能作為一個參考的準則,相關銀行的收費詳情請大家向自己銀行查詢返,
另外有網友非常之針著的泰國ATM 機有額外收費的問題,部分泰國ATM 有機會收費,大家如果見到SCREEN有收費就要諗清楚再決定提唔提,不過以我所知,如果一次過一筆過第一次海外提係有些ATM機會豁免左收費的,如有不足,大家都當係個參考多多包涵啦)


咁如果你問我,如果爭0.01值唔值得去SUPERICH 去排呢...我咁懶,又唔想坐的士BTS專登過去(都要的士錢架,又熱),我就寧願好舒服咁係ATM度提款再直接坐的士去酒店了...而且又減省左好多搵黎搵去既時間同唔洗我浪費腳力..................




而我都好推介大家有時去睇下呢個網頁,咪當去唔同地方旅行前做一個急救既準備。入面都有好多關於銀聯的好處架

http://www.unionpayintl.com/hk/travel/faq.html

呢度有講下信用卡同埋ATM卡有咩分別,入密碼定係唔入密特碼等等既官方答案。作為一個打BLOG既人,我當然唔會就咁POST條LINK出來HEA你地就算啦。呢個只係有一些時常有人問既銀聯問題。而作為一個銀行人,我以前做分行對住數十萬客人問問題,有好多時候都發現香港人都比BANKER 教到非常之聽話,例如大家手上面既VISA MASTER 銀聯卡,如果同時你又有戶口,通常你地都會聽左幫你地開戶口個個人講,為左環保/記一個密碼好過記幾個/反正都開出糧戶口就不如整埋信用卡之類的理由,香港人都通常一卡在手,有哂全部信用卡,戶口,EPS ,提款,EBANKING 乜乜乜等等的功能.....又同時因為一卡在手任何功能都有呢個習慣太習慣,忘記左其實信用卡點樣都其實MAIN ACCOUNT 只係信用卡,我都好想係度同大家分享一次。(如果有錯就有怪莫怪,我唔介意你地衝擊我既表達同埋更正,令大家都受益同埋更正)

關於呢個全能的信用卡迷思,其實我相信有好多香港人都中過招(不管你認定係唔認,因為我已經聽過無數個相同的故事)

首先要POST一下關於信用卡同埋ATM 卡係點分先

呢張係一張ATM 卡,香港的其中一間銀行的ATM 卡既面。有咩特徵呢?
1)它們沒有沒有CREDIT CARD/信用卡/雙幣卡這一些字眼
2)卡沒有天壇鐳射印
3)都有銀聯的LOGO

而提款卡如果想用銀聯提款服務要有一個銀聯的LOGO(圖自APPLE DAILY),注意你要睇返你張ATM 卡面既NUMBER係幾多號,而且要將錢轉哂去呢個叫做PRIMARY ACCOUNT度(即係可能係HKD SAVING/CURRENT ACCOUNT)度,先可以用到呢一個海外提款的功能。當你CHECK左有呢個LOGO,你仲要去E-BANKING /ATM 機度去開啟"海外提款功能"設定你使用既日子同埋你可以每日最高提款的額度,完成左呢個手續先至可以用到海外提款的功能。否則你去到海外點禁都只係得個吉(不過大家又唔洗太擔心,因為如果你有EBANKING ,有部分銀行係可以係EBANKING度SET返開呢個海外提款功能,至於你用緊個間係唔係可以係網上SET UP呢個功能,就要自己出發前去EBANKING度CHECK下,唔得既就一定要係香港的ATM 機度SET架!)點解要提大家咁多呢,因為我知道大家對於提款卡同埋信用卡既了解唔夠深入,我已經聽過好多故事係用左信用卡係ATM 機提款,當左係透支收左利息加手續收費(非常之貴,因為你提信用卡會用左信用額,日息計算,另加透支行政收費,海外提款收費等等....我自己個人只會認為真係好緊急先用)

又SHOW下銀聯信用卡係咩樣比大家睇下
下圖為信用卡的例子(香港的其中一間銀行,來源自APPLE DAILY)
它們又有咩特徵呢?
1) 有銀聯LOGO
2)有一個天壇鐳射的標緻
3)有信用卡/CREDIT CARD/雙幣卡的字眼
更多的分別大家都可以睇返呢條LINK去分別

當然如果你去到日本韓國,當你CRAZY SHOPPING時都可以望下你買野的地方有無銀聯OFFER,因為有時海外簽帳銀聯會有免左海外手續費的,所以都可以袋一張睇下當期有無優惠而決定用唔用啦(至於VISA MASTER AE既優惠...大家就自己留意返啦)

至於關於可唔可以當係EPS SYSTEM咁用呢?呢個問題就好睇你去SHOPPING的地方接唔接受用銀聯方式收款了,如果他們係接受的話,大家真的可以用手上的ATM 卡當好似係香港EPS 咁用,一碌,入ATM 密碼(不過無得選戶口,只可以用PRIMARY ACCOUNT)就過數,的確好像係香港SHOPPING 咁爽,不過就係經銀聯做兌換(個價都係睇返呢篇文開頭EXCHANGE RATE)就唔係經香港EPS 個SYSTEM....(呢個問題都有好多好多人問過)

至於大家想查下,研究下去到邊到可以遇到有銀聯LOGO既ATM 呀,其實呢個UNION PAY既網都有不同國家的地址可以比大家去查的。當然如果你去到一些比較偏門既國家,我都唔建議你只係拿張ATM卡去,第一,我地唔知道個個國家既銀行受唔受香港提款卡(因為有些國家既提款卡係未必用晶片/磁帶,咁到時真係無錢帶去....真係身無分文),但你睇左呢篇野就當真係救命時用先去試...不過當然一些常去既國家就都會用到,呢條LINK都可以CHECK到邊個地方會有ATM機

至於大家常常都好關注既兌換價問題....同埋係唔係真係用得到架
其實小妹試過呢個ATM 方法係泰國(曼谷布吉蘇梅等)台灣(台北高雄台中)星加坡,馬來西亞(吉隆坡/沙巴/山打根),韓國,日本(朋友試,東京大阪同九洲)
兌換價我唔敢一百分之一百講比你地聽係最抵,不過只可以講唔差,而台灣比較驚喜既,係兌換價一定會好過兌換店,而且重點係你唔洗再去旅行前將大量的現金放係身,相對地會有一個比較方便同埋安全既做法。而且因為我又比較懶,唔喜歡專登去唔同地方唱為左0.01 價位而在意(因為其實如果要坐車又或者浪費時間去搵,其實已經係唔止0.01...)因為除非你唱既錢以HKD 10萬計...先會有好巨大的差別,否則只係浪費左心力去格價(講黎講去都係我懶)

至於去到海外提款個板面係點呢?

日本(FROM:UNIONPAY WEB)

呢個係韓國既



呢個係泰國既


呢個係台北既(右面)


都係會貼左有你地張卡個銀聯LOGO係度先可以用到呢個功能


(睇完你地咁多既回應同埋疑問,我又繼續厚多士咁打埋我呢篇文章去化解一下大家既迷思)

講到去旅行,小妹既年資就唔算好高,不過講到提ATM機,都有遇到好多客人有好多既問題。而家補充一下提款的流程資訊)

1)首先大家手上一定要有一張有銀聯LOGO 既提款卡
2)大家一定要記得係香港開定"海外提款功能"呢一項(部分銀行可以E-BANKING 設定,部分就只限係香港的ATM 機度先開通)
要設定咩呢?以我自己用既銀行為例 :
提款卡設定->啟動海外提款功能(或者E-BANKING 叫做"海外櫃員機提款服務)->設定啟動日期,終止日期同埋每日提款上限-->確認

(參考之用,因為有可能因為提款機的版面會因為銀行而有異)

3)去之前將你要用既錢轉帳哂去你ATM 卡面個戶口號碼(呢個好重要,因為海外提款功能可能只係係海外提款機顯示到PRIMARY ACCOUNT ,即係你卡面個個)


另外亦都有好多朋友仔會問既信用卡海外收費既問題
個%大約係1.9%-2%...


呢條

所以如果大家去日本的話有銀聯於可以用到又會相對地比較優惠(當然你手上有X% 海外簽帳又或者10X 積分PROMOTE我就唔識計啦~大家可以為自己計到盡再去決定係用邊張卡)因為始終都係唔收海外CHARGE,而且我又發現大家常去既旅行都有唔同優惠,都可以參考一下面條LINK。



對於上面既呢篇BLOG,大家又會唔會對呢個方法了解左呢?
如果大家有咩想問,其實都可以向自己用開的銀行知道多點
因為以我所知,有一些銀行會為海外提款/簽帳有優惠,大家都可以做多點功課去睇下對自己有無用............以上所有資料我都係因為答左成千上萬次問題之後打比大家參考的,如果有錯就請更正元小妹(但兌換價就不用了,因為我知道真係唔係最抵,如果你地有方法拿到更好,當然都可以開心SHARE,我絕對唔會挑戰邊個最平的,只係一個方法FOR方便好像我呢種懶人用/救急時拿戶口錢用)

(都要同大家講返一聲,銀行的條款同埋收費詳細,都需要向返自己用開既銀行去查返,以決定使用與否。而呢篇文章既主要關心既並非匯率同埋收費問題,而係方便同埋一般的迷思同問題。)

當然我都好希望大家都可以開心SHARE下兌換既心得同埋你地既奇遇。希望會幫到大家啦!!!!!多謝收看

4 則留言: