2015年5月31日 星期日

華欣HEA 爆之旅-DAY 2-走到華欣了!

一早起身,當然係唔會錯過去PULLMAN既特大泳池同埋自助餐。因為睇BLOG好多人都有推介。我地9點幾就起左身去食早餐了,其實有好多選擇,就算連包既種類,方包都有好多款,又有WAFFLE 牛角包等等,咖啡都有好多唔同款,中式又有各樣即蒸既點心同埋粥炒麪飯,亦都有即整既粉麪,沙律吧都有成台的新鮮菜類,同埋各種果汁,不過我就無影哂了,比幾張我地影左既相大家睇。食食下仲有WAITER 送出左一人一個既即製新鮮出爐牛角包,非常之香脆。個OMELETTE仲有好多芝士同埋蕃茄,好好食。



食完我地就決定有一個小時係曬太陽同埋游早水(當然我有好努力咁游左10-12個來回)

    此圖來自酒店網頁。
梳洗完換好衫食完野,就整理行李出發去華欣了。今次我地無BOOK車,只係決定係酒店出返去BTS VICTORY MONUMENT (N3)EXIT 2出口個一面的CENTURY THE MOVIE PLAZA坐MINI BUS。因為我地得2個人,對於去華欣中途的景點完全無興趣,加上如果我地唔去景點都要THB 2500 (二個人),又無人一起去(我個人認為如果四個人包架車去華欣係OK,不過如果只得二個人就有一點點貴,不過事實係比較舒服),去到MINI VAN 站,買票再上車就立即出發了,又因為我地有行李,所以為我地二個大行李買多左一張票(即係THB 180X3=540THB )就出發了。車程好長,好眼訓同埋好迫。(對唔住各位,因為個日太多車唔太方便影唔到車站的相,不過一出BTS就到有好多賣票COUNTER)。但如果唔想迫黎迫去的話我個人都會建議去機場坐華欣的巴士,3-4個小時會到達,相對無咁迫同埋比較坐得舒服。不過要就返巴士既出發時間同埋要係網上面買定。(WEBSITE:http://www.airporthuahinbus.com/)價格都係THB 300左右,大家可以去條LINK入返相關的資料。坐左幾個鐘,終於都到左LET"S SEA HOTEL,當然立即CHECK IN同埋睇下個運河式SWIMMING POOL。白色的樓層(我地住下層可以一開門就游水)仲有個小露台


當然立即來個下水禮

無咩人係個泳池度,非常之好。
玩完泳池,又到左食飯的時候,去左食海鮮CHAY
我地平日去,個位置係望海食,無咩人,好快有位,當然大家如果星期六日去,多人最多訂定位。
叫左生蝦,粉絲煲,炸蝦餅,焗元貝,避風塘琵琶蝦(小),甜酸尤魚,炒菜同埋個椰青SHAKE加一支啤酒。全部食清光(我地無叫飯類,所以只係食海鮮全部清得完)


我上次係鬼嫁個BLOG DL左呢一張卡片,如果大家需要都可以比司機/酒店睇叫佢地幫你地手


夜市係可以由食海鮮個度行十分鐘左右行到去,不過都幾熱
完左之後去左行NIGHT MARKET,買下衫褲,同埋買甜品返酒店食(仲有宵夜)個度有好多小攤可以買下手信,有間食BANANA PANCAKE,我地二晚都叫左,超好食。仲有個手作夜市仔可以整皮的製品有自己個名。都幾岩年輕人行。不過太熱了我無點影相





沒有留言:

張貼留言