2015年5月24日 星期日

華欣HEA 爆之旅-DAY 1

今次坐泰東,我知道我打出黎你地一定會好驚,又講危險,空難,唔會坐等等等等。
但係我都無得唔選擇,AIR ASIA做緊2XXX HKD,國泰既時間唔係我地想要既,泰航無優惠
HK EXPRESS 既時間係爛既....怪既都係因為我,一早不能夠買機票,最後只好搵朋友幫手買左泰東08:15AM去17:00 PM返。而價錢同上年坐泰航既PROMOTION 18XX 差不多(連TAX) 而家張機票都係1700....所以係去之前既一星期先去買張機票.............

酒店已經係酒店篇度介紹左了

今次我地第一日會先留係曼谷,住的係PULLMAN KINGPOWER .點解會選呢間酒店,因為有TUK TUK直接去到VICTORY MONUMENT bts 站,而旁邊就係去華欣坐既MINI BUS 了
大堂好有空間感



仲有一杯應該係橙汁,我表哥話係蘿蔔橙汁既WELCOME DRINK,而且員工既服務態度係非常之好,加上當日唔係太多人CHECK IN,所以一切都好順利,只住一日收左THB 1000 做DEPOSIT。

入到去房間,間房既空間感都好大,我地呢間係最普通既TWINS BED

我影得唔係幾好.....但其實間房都好大,又有BATH TUB又有SHOWER 位

最重要...PULLMAN 有泳池仲係直池標準...可以不斷游水(圖片來自酒店,我無影)


今次無用ATM 方法拿錢,不過都有個EXCHANGE RATE比大家睇4.28
而林珍香都係做緊同一個兌換價(但當日SUPERRICH無開,我唔知會唔會係差左定係好左)
其實第一個景點就係去左四面佛到還神,好熱,亦都唔知係唔係因為中午時間(12點-1點),因為太熱無人去,所以我地今次好快就可以完成到個TASK。完成左之後我地就用左另一個方法去JJ MARKET,今次都終於食到我地想食既秘密河粉同埋飲到大家一直都話好好飲既ICE TEA(真係好好飲,睇BLOG都有得著),一杯THB 45 ,仲係有個年輕人即場拉出來的。另外都食返第一次去JJ MARKET食到好好食既香葉肉碎飯同埋泰式炒河,三樣加埋都只係THB 200 .....就完成左二個人既午餐(河粉+二樣炒野+二杯奶茶),而街上面都有好多小食。
大家亦都可以選擇由MO CHIT出再行入去,因為通常咁樣比較唔易迷路。去到都已經成3PM,當然要好集中咁行一些想行既地方,我地去左買下夏天既衫(因為太熱我地都一致決定即買第二日即著)同埋整PASSPORT 套,仲買左一些小小既飾物,又因為太熱啦,所以好快就走左。

 傳說中好好食既河粉


完左之後我地坐返BTS出去....去左SIAM 站個一面,今次去左SIAM PARAGON 下面既GOURMET ,去買零食,因為BIG C以推算應該無哂我地想買既野,但眼見好多人(唔知係唔係強國人)佢地買野係成箱成箱咁搬,其實就算跟團都好似有行李限制,你地買一箱百力支返去...樣樣都一箱....罰錢的.................同埋呢度都有好多熟食可以買黎食又有得坐下飲下野,感覺上比起BIG C更有優閒,價錢都一樣,下次又可以省下不少腳力。但因為買不到紫菜又要行去BIG C...BIG C都係無。買完去左做SPA .....今次多謝THAI友營用心SHARE,我地BOOK到RARINJUNDA WELLESS SPA 半價。環境一流,我地BOOK左VITALITY OF LIFE,每人25XX THB(612 HKD)做三小時,有FOOT MASSAGE ,同埋BODY SCRUB/BODY MASK,OIL MASSGE 同埋FACIAL.....全身都好RELAX...完左仲有MANGO STICK RICE 食..

因為我地去已經入黑了,所以圖片係來自SPA的FACEBOOK.


一日完結,DAY 2一早起身就出發去華欣

沒有留言:

張貼留言